Facts you probably didn't know about me

19:24

Ni sama ne mogu da verujem da već skoro dve godine pišem blog i da sam istrajala u ovome i posle toliko vremena. Međutim, nikada nisam spomenula neke pojedinosti o meni, koje su većinom privatne stvari, kao na primer gde živim ili u koju školu idem, ali odlučila sam da podelim neke činjenice za koje sam prilično sigurna da niste znali o meni. Ovo su potpuno nasumične stvari, koje možda i neki moji prijatelji ne znaju. Nadam se da ćete imati neku sliku o meni nakon ovog posta.


-Još uvek nosim mobilni aparatić. Moj drugi post na blogu je bio o mobilnom aparatiću, kada sam tek počela da ga nosim i trebalo je da ga nosim oko 8 meseci. Nisam imala velikih problema sa zubima, te nije bilo potrebno mnogo vremena, ali očito se to odužilo jer uskoro će 2 godine kako ga nosim... Jednim delom sam ja kriva, možda ga nisam nosila redovno iako sam se trudila, ali mislim da bi bilo bolje da sam stavila fiksni aparatić jer bih do sada završila sa tim.

-Menjala sam boju kose. Pre dve godine sam imala pramenove koji i nisu bili toliko primetni, ali pošto ja nikada nemam vremena za sebe, kosa mi je izrasla a i pramenovi su požuteli, te sam morala da ih ofarbam. A da to ne bi prošlo tako lako, javila mi se želja da se ofarbam u svetliju boju, kao kod prirodnih plavuša. Međutim, ta boja, naravno, nije izgledala kako sam ja zamislila, bila je žuto-narandžasta. Odmah sam htela to da sklonim i vratila se u prirodnu boju.

-Sa 4 godine sam bila 'manekenka'. Možda znate da je postojao period kada su skoro stalno bile audicije za mankene koje je organizovala UMS škola za talente. Pošto sam tada bila dete, bila sam otvorena za sve i prijavila sam se na prvu audiciju koja je bila u mom gradu. Bukvalno nisam ni znala šta radim, znam da mi je bilo zabavno na samoj audiciji, i ništa nisam ni očelivala od toga. Nakon 7 dana su javili mojim roditeljima da sam prošla i da treba da idem na sledeću audiciju. Otišla sam, i dalje nisam znala šta radim, i ponovo sam prošla! Sledeću put je trebalo da idem u Beograd, ali mi roditelji nisu to dozvolili jer sam bila dete. Tu se završava moja karijera manekena...

-Kao dete pisala sam (dečije) pesme. Mnogo mi se više dopada moja mlađa verzija jer sam tada bila kreativnija i opuštenija, dok sam sada postala prilično dosadna i bez samopouzdanja i znam razlog tome ali to ostavljam za neki drugi post. Možda sam imala oko 12 godina kada sam pisala pesme, koje su bile baš dečije i žao mi je što sam ih izgubila sve. Kucala sam ih na nekom starom kompjuteru (bila sam savremeno dete) i naravno, taj kompjuter je prestao da radi i sa njim su otišle i moje pesme. Iskreno, ne znam kako sam imala toliku inspiraciju, ali znam da sam pisala čim sednem za kompjuter i to čak po 2 pesme dnevno, potpuno različite. Divim se mlađoj sebi i žao mi je što sam sada potpuno drugačija...

-Mogu reći za sebe da sam gejmer. Ovo je nešto potpuno atipično za beauty blogera, ali veći deo svog vremena provodim igrajući video igrice i to ne igrice na telefonu, nego potpuno muške igrice na kompjuteru. Tu je najveću ulogu odigrao moj stariji brat, koji me je prosto nagovorio na to, ali ne žalim se. Samo ću reći da mi je omiljena video igra World of Warcraft.

-Brzo učim stvari koje želim da znam. Na ovu moju osobinu sam najviše ponosna. Ovo se odnosi na sve, ne samo na lekcije u školi nego i na nove veštine. Na primer, nikada pre nisam uzela u ruke profesionalni aparat i toliko sam izučavala o fotografiji da čim sam dobila aparat, odmah sam znala da podesim sve i da napravim prilično dobre fotografije. Dok kada je moj brat uzeo aparat u ruke, fotografije su bile, pa ne baš najbolje. Naučila sam neke osnovne stvari za pravljenje sajtova zato što sam zavolela blog, naučila sam brzo i da pravim neke narukvice i još mnogo toga, ali ovo mi uspeva samo ako baš nešto želim.

Da li imamo neke zajedničke stvari? Koja je jedna činjenica o vama za koju mnogi ne znaju?

xx Maria ♥

  • Share:

You Might Also Like

50 komentari

  1. Super post! Saznala sam nešto novo o tebi i jednostavno volim da čitam ovakve postove.

    Novo ime i novi izgled na mom blogu. Bilo bi mi drago da pogledate ---> heresuniquegirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnogo lep post! Sve u svemu drago mi je da sam te upoznala bolje,saznala sam ujedino i neke nove informacije o tebi. Takođe drago mi je da si sa četiri godine bila manekenka,ja bi volela da budem manekenka pa i volim to zanimanje na neki način!♥
    Stigao je novi post. Volela bih ukoliko možeš da ga pročitaš i komentarišeš ako želiš,hvala.♥
    Link - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/kako-doci-do-pozitivnog-razmisljanja.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Great post :) Nice photo :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Drago mi je što sam saznala nešto novo o tebi i to sve zanimljivo. Inače, poznat mi je osećaj kada želiš plavu boju, a dobiješ narandžastu. :D

    The Fashion Spell | YouTube

    OdgovoriIzbriši
  5. Mnogo lijep i zanimljiv post. I ja sam u fazi da odem kod stomatologa zbog aparata ali još se nisam odlučila na taj dugi put :/. Što se tiče brzog učenja tu smo iste :D. I ja jako brzo učim nešto što me zanima. Ali i pisanje pjesmica nam je zajednička osobina, samo ja i danas znam napisati poneku pjesmicu :). Drago mi je da si odlučila da sa nama podijeliš neke zanimljivosti o tebi.
    Žwlim ti lijep početak sedmice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Da ti mozda nisam ja neka izgubljena sestra?XD Takodje nosim mobilni aparatic,brzo naucim one stvari koje zelim da znam,bila sam kreativnija kao mala i takodje sam gejmer! Samo sto ja ne igram WOW ja igram Dotu 2 XD.
    Super post!
    https://janead.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Okej, moramo se upoznati pod hitno! Ne mogu da verujem da smo toliko slične i konačno devojka koja igra igrice hahahaha. Hvala ti! ♥

      Izbriši
  7. Moja prirodna boja kosa izgleda kao da mi je vjeverica krepala na glavi, doslovno :D Nekako je sivo-tamno plava... Jako čudna. Prije sam bila crvenokosa, a sad sam se ofarbala u tamno smeđe, gotovo crno, i ljudi mi stalno hvale kosu!
    Dijelimo ljubav prema fotografiji <3

    Novi izgled bloga: moonstears

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao blago tebi, moja kosa i nije baš za neku pohvalu, posebno što sam je sad vratila u prirodnu boju pa izgleda dosadno... Hvala na komentaru! ♥

      Izbriši
  8. Super post! Drago mi je da si otkrila neke činjenice o sebi *-*
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post! Drago mi je sto si ove činjenice odlučila podijeliti s nama. Stvarno imaš jako ljep blog. Pratim te kratko vrijeme ali obožavam citati tvoje postove.

    Novi post na mom blogu:https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  10. Prvo ti zelim reci da je izgled tvog bloga jako lep, imas kvalitetne slike.
    Lepo je kada je neko otvoren pa zeli da napise jos nesto o sebi, to pokazuje da ne zelis da krijes nesto i da i nas smatras svojim prijateljima sto mi je jako drago. :)
    Ako zelis pogledaj moj blog: https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Cinis se kao divna osoba. Zelimo ti da jos dugo, dugo budes na svom blogu i puno srece u daljnjem radu! Zanimljiva si kao osoba, jako haha. :) <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Cool! Like it!

    lesyagura.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Drago mi je da si uradila ovaj post, da te bolje upoznam. Također mi je drago da si gejmerka, i ja igram muške igre hahaha, i iskreno volim djevojke koje igraju igre, one su za mene ''spešl'' :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    OdgovoriIzbriši
  14. Post ti je predivan, kao i čitav blog, jako mi se sviđa. :) ❤

    PS. Zapratila sam te :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Brzo učim stvari koje želim znati- ista ja hahah :)
    Ja također jako brzo naučim ono što me zanima i što mi je zanimljivo. Također sam pisala pjesmice i sada ih imam u jednoj bilježnici :)
    Odličan post!

    MMara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno! Drago mi je da imamo nešto zajedničko! ♥

      Izbriši
  16. Drago mi je što sam te bolje upoznala !
    Novi post bilo bi mi i više nego drago da pročitaš https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤
    Pratim te nadam se da ćeš uzvratiti ❤

    OdgovoriIzbriši
  17. Thank you for your comment dear :* Great blog! I'm following you too :)

    lexisslittleworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE | My new video

    OdgovoriIzbriši
  19. Great blog! I'm following you too :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Great post, Dear! ♥
    Thanks for following my blog. I've followed you back.

    OdgovoriIzbriši
  21. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  22. Thank's for your visit and comment, dear! I´m follow you too :)
    xoxo

    http://sosweetgirlythings.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  23. Nice post!
    I'm following you now! Follow back?

    Xoxo.

    Beijo!
    Cores do Vício

    OdgovoriIzbriši
  24. отличный пост ))

    https://evgenijamir.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši