LUSH Mask of Magnaminty // Review

15:16

U mom prethodnom haul-u sam već pokazala ovaj proizvod, ali sam obećala da ću napisati poseban post. Svi znate za LUSH, i ja sam znala, ali nikada nisam probala njihove proizvode, i stvorila mi se prilika da uđem u jednu Lush radnju u Barseloni i kupim makar jednu masku. Sada žalim što nisam i još nešto pronašla da testiram jer su opravdano tako popularni. Mask of Magnaminty mi je preporučila devojka koja radi tamo i ja sam joj poverovala na reč i ne kajem se. Kada sam malo pretražila, videla sam da je ova maska jedan od njihovih popularnih proizvoda. Postoje samokonzervirajuća i ova obična. Iskreno, ne znam koja je razlika, tek testiram prvi njihov proizvod, ali verujem da je rezultat isti. Kupila sam manje pakovanje od 125g i cena je bila 6.90 e.
Kada otvorite pakovanje, osetićete izuzetno jak miris mente da su mi i oči zasuzile. Meni to nije smetalo a i na licu se ne oseća uopšte. Vremenom miris ispari, pa nema toliki intenzitet nakon dužeg korišćenja.
Primena je jednostavna, stavite masku na celo lice. Preporučljivo je da pre toga otvorite pore, je to radim sa peškirom nakvašenim toplom vodom i za mene deluje. Kasnije pokvašenim peškirom skinite masku sa lica. Kada skinete masku lice će vam sijati, ali bukvalno sijati. Imam osećaj da zatvara pore i da donekle zateže lice koje posle ove maske izgleda prelepo. Ne stavljam ništa na lice posle maske, jer mi lice već bude hidrirano maskom.
Rezultati se ne vide odmah i neće vam nakon prve upotrebe nestati bubuljice, ali ja je koristim oko 2 meseca, i promene na mom licu su vidljive. Ovu masku možete koristiti i na telu, preporučljiva je i za leđa, što takođe moram da isprobam.




Šta vi mislite o Lush proizvodima i koje ste vi probali? Koji su vaši utisci o ovom proizvodu?

xx Maria ♥

  • Share:

You Might Also Like

31 komentari

  1. i love lush, i like your blog
    i follow you dear!

    http://sandziv.blogspot.com/2017/07/moja-pierwsza-wishlista-zaful.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam koristila Lush proizvode, ali su mi mnogi rekli da su odlicni. Tako da, ukoliko budem u prilici, probacu Lush proizvode.

    xoxo

    leylaslifee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. thanks for this review! i want to try lush masks, to be honest.

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdgovoriIzbriši
  4. I've always wanted to try this so thanks for reviewing! x Nikita

    BLOG//Jasmine Loves

    OdgovoriIzbriši
  5. Imala sam 2 puta iskustva sa Lushom i obožavam Lush!!
    Bilo bi mi drago kada bi ti svratila na moj blog i pročitala i komentirala novi moj post!❤❤

    morskasirenaa.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru! Pogledaću tvoj novi post, naravno ♥

      Izbriši
  6. Great product :). Brilliant post :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Svi hvale Lush proizvode i brend, a ja do sad nisam nijedan videla uživo da kupim, hehe. Super recenzija, verujem da je maska divna i da dobro dođe za relaksaciju. :)
    PS: Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti.

    The Fashion Spell | YouTube

    OdgovoriIzbriši
  8. Od Lushovih proizvoda imala sam priliku da probam samo Bath Bomb, ali čim mi se ukaže naredna prilika probaću i ovu maskicu, deluje stvarno jako interesantno :)
    Predivan post kao i fotografije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno! Jao ja sam htela da probam njihov Bath Bomb, ali nemam kadu tako da bi mogao samo da stoji za ukras... ♥

      Izbriši
  9. Super post! Proizvod deluje zanimljivo.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  10. Great post! I like this mask. I'm following your blog :)
    MY BLOG

    OdgovoriIzbriši
  11. I love lush but I'm yet to try this! I didn't know it's good for your back! x

    - Eternalleigh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. You need to try it, it's really good! ♥

      Izbriši
  12. Thanks a lot darling :D

    i've tryed a few Lush products because I can't find here. Btw, I'm super curious to try this! Sounds really amazing! Nice review :D

    I'm following you via GFC. Hope you can follow me back <3

    NEW TIPS POST | How old is your SKIN? :o TRY AND KNOW!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Proizvod djeluje kvalitetno :) !
    https://hisandherway.blogspot.ba/2017/07/teen-struggles-step-further-date.html novi post bilo bi mi i više nego drago da pročitaš ❤

    OdgovoriIzbriši