HOW TO: Take a selfie // Tumblr edition

19:37

Mislim da sve devojke danas znaju šta je Tumblr. Još kada gledate one divne devojke na Tumblr-u, samo možete da poželite da budete kao one. Ali to nije nemoguće. Zato želim da vam pokažem kako da napravite "Tumblr selfie".


Da biste napravili Tumblr selfie, treba vam sledeće:

1. telefon sa prednjom kamerom (logično, jer pravite selfie)
2. Tumblr frizura
3. šminka
4. osvetljenje
5. program za editovanje (VSCO/PicMonkey)

1. Telefon sa prednjom kamerom - Danas skoro svi telefoni imaju prednju kameru, samo što je kod nekih telefona ta kamera malo lošija a kod nekih bolja. Vi možete napraviti selfie i sa zadnjom kamerom ali je to teže jer ne možete da se vidite. Tumblr devojke koriste iPhone telefone koji imaju odličnu prednju kameru, naročito novi iPhone 6. Ali kod nas je veoma teško nabaviti taj telefon i zaista je skup, a i nije ništa drugačiji od ostalih telefona. Ako ste ljubitelj selfija ona vam preporučujem da već sada počnete štedeti za iPhone 6 jer je on perfektan za to. Ja nemam iPhone 6, ali imam LG G3 s. Prednja kamera nije toliko loša, čak je jedna od boljih. Ali znate kako kažu, kvalitet fotografije ne zavisi od fotoaparata nego od fotografa. Tako da je sve do vas. Ne preporučujem vam da koristite efekte ili neke aplikacije za efekte dok se slikate jer ćete posle ubaciti efekte po želji.


2. Tumblr frizura - Ako nemate Tumblr, onda ukucajte na Google Images "Tumblr hairsyles" i pretražite koja vam se najviše dopada. Ja sam se odlučila za ove dve pletenice koje su danas veoma popularne. Ja lično ne znam da napravim ovu frizuru, ali mi je frizerka napravila i prezadovoljna sam!

Moja inspiracija

3. Šminka - Za šminku ću napraviti poseban post iako nije ništa posebno. Tako da i to očekujte uskoro. :)

4. Osvetljenje - Nikako se nemojte slikati na neprirodnoj svetlosti, odnosno pod sijalicom. Od toga nema ništa. Prirodna svetolost je najbolja. Jedan trik za bolje osvetljenje je da stavite obične bele zavese na prozore, bez ikakvih šara. To pojačava osvetljenje i deluje kao da se slikate ispred nekih reflektora.
I kada ste završili sve korake, vreme je da konačno napravite taj selfie. Tačnije napravite više selfija, u različitoj odeći. Kada ste konačno zadovoljni odećom, osvetljenjem, frizurom, šminkom, napravite više selfija pa posle možete birati koji je najlepši. Uglavnom potrebno vam je dosta memorije u svakom slučaju! :D

5. Program za editovanje - Ako želite da uredite sliku na telefonu, najbolja aplikacija je VSCO cam, to i koristi većina Tumblr devojaka. A ako ne želite da koristite efekte, onda je najbolji PicMonkey, online editor. I VSCO i PicMonkey su besplatni, a veoma su dobri editori i jednostavni za korišćenje.

I na kraju vaš selfie bi trebalo da izgleda približno ovako:

Naravno, moji selfiji nisu ni blizu selfija Tumblr devojaka ali su barem slični.

 Stvari koje sam koristila: Essence quattro eyeshadow// Naked 2 paleta senki// Essence puder// Catrice Liquid camouflage korektor// NYX wonder stick// Essence silky touch rumenilo// Rimmel Stay matte// Maybelline Lash sensational// NYX SPL860 Peekaboo neutral olovka// NYX Jumbo Eye pencil 604 Milk.

Stvari koje nosim: Lančić - NewYorker
                        Majica - H&M         

Ako pokušate i vi da napravite ovaj Tumblr selfie, obavezno mi javite i pošaljite slike. Nadam se da sam vam pomogla, biće još postova kako da budete Tumbrl devojka. Do sledećeg posta, pišite mi kako su vam se dopale moje slike?

xx Little Girl ♥

You Might Also Like

91 komentari

  1. Great tips!
    I've followed back on GFC ;)

    http://memoriesofthepacific.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  2. Nice post :) great tips :)

    follow you ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Following you back dear! Lovely blog.

    www.nomoretulips.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post!! Fotke su ti odlične, izgledaš jako lepo! :)
    Follow/follow? Ako si za, javi mi na mom blogu da bih uzvratila follow. :)
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. aww you look so cute
    thanks for sharing the advice with us beautiful
    xxx
    Winnie
    itsjustwinnie.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  6. You are so beautiful :) thanks for visiting my blog,I'm following you now <3

    Love,
    Milkamelia.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Stunning look

    Follower # 151
    Following you. Hope you will follow my blog
    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. You look so cute. Anyways, thanks for following my blog. I have followed you back via GFC. :)

    Chaste & Beautiful

    OdgovoriIzbriši
  9. Hi dear, lovely blog!
    I've followed you back via GFC, thanks for the visit on my blog :)
    My Tester Mania

    OdgovoriIzbriši
  10. Nice tips ;)

    The Cutielicious
    http://www.thecutielicious.com
    Federica

    OdgovoriIzbriši
  11. You have such a great blog. Do you want to follow each other (gfc and/or bloglovin)? Let me know and i follow you back <3 Eileen
    Beautyarea & more

    OdgovoriIzbriši
  12. Lovely, really helpful for everyone =)
    Thanks for stopping by my blog, I also joined your blog via GFC. Happy blogging :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Dobro zanimljiv vaš blog, čak i ako nisu jako zainteresirani za autoportrete i istini "ne zavidim ni bele devojke, ali počeo sam među vas prate. Nadam se da ricambierai na mom food blog, jednostavno kliknite na ''join this site'' hvala

    http://thatisammore.blogspot.it/
    That’s amore

    OdgovoriIzbriši
  14. Love the post!
    Do you want to follow each other?
    I am following you on GFC :)

    OdgovoriIzbriši
  15. I'm a bit sad that this post isn't in English, I really want to know! Thanks for your comment on my blog, I followed you back via GFC :)

    www.moderngirl.dk

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aw, I'm sorry for that, but there is translate button, maybe it will help :) ♥

      Izbriši
  16. hi~ thank you for following me and leave a comment in my blog~
    I love yours as well, following you too now.

    theautumnstreet.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Hı dear great post!!
    wold like to follow each other on GFc G+ ? please let me know on my blog so l can follow back .. thank you kiss

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdgovoriIzbriši
  18. Great post! Love your photos! ♥

    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdgovoriIzbriši
  19. Nice tips. Thanks for sharing :)
    I am following you on GFC. Its your turn now :)

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Great photos! Taking selfies is quite hard for me, since they always turn out to be really ugly on my phone :D

    Your blog looks so gorgeous! Are you interested in following each other?
    I started with following you on GFC and G+, hope to hear from you soon ♥

    Best wishes,
    Gilda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you so much! Same for me, sometimes it's really hard because my phone doesn't have a good front cam ♥

      Izbriši
  21. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  22. What a cute post! love the idea love your hair like this. Thank you for the comments on my blog . . .following you now

    www.lifeisjustrosie.tv

    OdgovoriIzbriši
  23. Followed you back! Why not also follow each other on Instagram? :)

    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdgovoriIzbriši
  24. These tips are always so helpful! xo
    http://cocojeans.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  25. looks great :)
    Would you like to follow each other on GFC, bloglovin? It would be great, just let me know :)

    Kisses,
    Maria
    http://retrostreetstation.blogspot.de/

    OdgovoriIzbriši
  26. Hello dear! Your blog is fantastic!

    Following your blog. Hope you will follow back. Follower # 166

    Un Angolo Di Gioia

    OdgovoriIzbriši
  27. I just followed you back on GFC :)
    Have a nice day!

    xxx
    thefashionsky.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  28. My dear, thank for your follow :) I follow you back!
    :*

    OdgovoriIzbriši
  29. Love your hairstyle. Check out my new post!


    S.
    http://subhamrai.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  30. NICE HAIR

    followed you,PLEASE FOLLOW BACK BACK
    http://melodyjacob1.blogspot.com/
    THANK YOU

    OdgovoriIzbriši
  31. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC, write a comment and I follow you back :)

    xx Veronica
    welcome to Mango Juice

    OdgovoriIzbriši
  32. Nice post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  33. hair! <3 would you like to follow each other via GFC?? let me know and I follow you back :)
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  34. Nice post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  35. super post! ako zelis follow-follow napisi na moj zadnji post

    http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2016/04/essence-korektor-recenzija.html

    OdgovoriIzbriši
  36. Hello Dear! :) Yes, we can follow each other. I follow you as 171 [look at the end of the list, I am person without avatar]. Have a nice day!!
    http://kreconowlosaa.blospot.com/

    OdgovoriIzbriši
  37. Divan post, hvala ti na savjetima! Izgledaš zaista prelijepo! ♥

    Ako si već bila član mog bloga, zamolila bih te da se isčlaniš i ponovo učlaniš u moj blog, kako bi i dalje primala obavještenja (promijenila sam link). Ukoliko još uvijek nisi član mog bloga, to možeš postati sada -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Page views

Follow by Email